Wybrane rekordy: | Wybierz format | | | Zapisz/wyślij | | | Utwórz podzestaw | | | Zapisz na serwerze | | | Dodaj do Mojej e-półki | | | |||||
Cały zestaw: | Zaznacz wszystko | | | Odznacz | | | Szeregowanie | | | Zawęź | | | Filtr | | | Zapytanie SDI |
Warunki zamówienia cyfrowych kopii wyszukanych artykułów; -- Formularz zamówienia | ||
Rekordy 1 - 15 z 62 | ||
|
![]() ![]() |
# | Autor | Tytuł | Znajduje się w | Tekst artykułu | Rocznik | Dostępne w | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Grudzińska, Zofia | Bezradność intelektualna | "Sygnał" 2020, nr 1 s. 16-20. | 2020 | Wrocław Legnica Lubin Oława Strzelin Złotoryja |
||
2 | Kubala-Kulpińska, Aleksandra | Cała prawda o napojach energetycznych | "Biologia w Szkole" 2020, nr 1, s. 23-26. | 2020 | |||
3 | Chojnacka, Kaja | Dzieci nieśmiałe : diagnoza czy etykieta ? | "Remedium" 2020, nr 3, s. 22-24. | 2020 | Wrocław Bolesławiec Głogów Góra Jelenia Góra Legnica Lubań Lubin Milicz Oleśnica Oława Strzelin Świdnica Wałbrzych Wołów Zgorzelec Złotoryja |
||
4 | Iwanicka, Katarzyna | Jeśli nie kara, to co ? | "Remedium" 2020, nr 1, s. 28-29. | 2020 | Wrocław Bolesławiec Głogów Góra Jelenia Góra Legnica Lubań Lubin Milicz Oleśnica Oława Strzelin Świdnica Wałbrzych Wołów Zgorzelec Złotoryja |
||
5 | Kubala-Kulpińska, Aleksandra | Kształtowanie umiejętności wykonawczych u nastolatka | "Głos Pedagogiczny" 2020, nr [6] (119), s. 48-52. | 2020 | Wrocław Dzierżoniów Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Świdnica Wałbrzych Zgorzelec |
||
6 | Engler, Maria | Możliwość zastosowania technik używanych w Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w życiu | "Remedium" 2020, nr 10, s. 14-15. | 2020 | Wrocław Bolesławiec Głogów Góra Jelenia Góra Legnica Lubań Lubin Milicz Oleśnica Oława Strzelin Świdnica Wałbrzych Wołów Zgorzelec Złotoryja |
||
7 | Domagała-Kręcioch, Agnieszka | Nie taka porażka straszna, jak ją malują | "Głos Pedagogiczny" 2020, nr [2] (115), s. 53-57. | 2020 | Wrocław Dzierżoniów Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Świdnica Wałbrzych Zgorzelec |
||
8 | Kamińska-Holc, Katarzyna | Pozytywne wzmocnienie, czyli jak budować w uczniach poczucie własnej wartości i pewność sieb | "Głos Pedagogiczny" 2020, nr [2] (115), s. 23-27. | 2020 | Wrocław Dzierżoniów Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Świdnica Wałbrzych Zgorzelec |
||
9 | Mielecka, Małgorzata | Rozwój poznawczy i emocjonalno - społeczny dziecka z afazją | "Remedium" 2020, nr 7-8, s. 29-31. | 2020 | Wrocław Bolesławiec Głogów Góra Jelenia Góra Legnica Lubań Lubin Milicz Oleśnica Oława Strzelin Świdnica Wałbrzych Wołów Zgorzelec Złotoryja |
||
10 | Kubala-Kulpińska, Aleksandra | Slow learning - elementy relaksacji wspomagające naukę | "Biologia w Szkole" 2020, nr 6, s. 35-36. | 2020 | Wrocław Strzelin Świdnica Wałbrzych |
||
11 | Kubala-Kulpińska, Aleksandra | Slow learning - elementy relaksacji wspomagające naukę | "Głos Pedagogiczny" 2020, nr [2] (115), s. 51-52. | 2020 | Wrocław Dzierżoniów Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Świdnica Wałbrzych Zgorzelec |
||
12 | Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna | Specyficzne trudności w nauce, czyli jak pracować z dzieckiem z dysleksją | "Głos Pedagogiczny" 2020, nr [1] (114), s. 77-81. | 2020 | Wrocław Dzierżoniów Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Świdnica Wałbrzych Zgorzelec |
||
13 | Komar, Anna | Wspomaganie dzieci z trudnościami poza szkołą : terapia czaszkowo-krzyżowa | "Życie Szkoły" 2020, nr 2, s. 14-15. | 2020 | Wrocław Dzierżoniów Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Strzelin Świdnica Wałbrzych Zgorzelec Złotoryja |
||
14 | Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna | Wykorzystanie gier psyhcologicznych i analizy transakcyjnej w edukacji szkolnej | "Życie Szkoły" 2020, nr 3-4, s. 70-74. | 2020 | Wrocław Głogów Jelenia Góra Legnica Lubin Oleśnica Strzelin Świdnica Wałbrzych Zgorzelec Złotoryja |
||
15 | Kapuścińska-Kozakiewicz, Justyna | Zaburzenia na tle lękowym i emocjonalnym u dzieci w wieku szkolnym | "Głos Pedagogiczny" 2020, nr [3] (116), s. 49-53. | 2020 |
© 2015 Ex Libris